Відкритий урок у групі 14Т з професії кухар, кондитер

07.03.2024
126

Сучасний урок – це твір
мистецтва, де педагог уміло
використовує всі можливості
для розвитку особистості
учня.

В.О. Сухомлинський

      Особливе місце в удосконаленні освітнього процесу і підвищення
педагогічної майстерності викладачів і майстрів виробничого навчання
займають відкриті уроки. Відкриті уроки відносяться до колективних форм
методичної роботи.
      Вони допомагають колективно визначити і на конкретних прикладах
показати, які методи, прийоми і педагогічні засоби доцільно використати при
вивченні найбільш складних тем програми. А також як краще використати на
уроках технічні засоби навчання та як при мінімальних затратах навчального
часу добитись ефективного засвоєння здобувачами освіти нового навчального
матеріалу, як вчити їх думати, робити висновки тощо.
      Цікаво і продуктивно 06 березня 2024 року майстер виробничого
навчання Олеся Вачиля провела відкритий урок у групі №14т з професії кухар,
кондитер на тему «Приготування салатів із сирих та варених овочів».
Відповідно до мети уроку здобувачі освіти працювали індивідуально,
колективно, у парах, що дозволило якнайповніше розкрити методи, прийоми та
засоби, що складають основу власної педагогічної майстерності педагога та
продемонструвати ті технології, за якими він працює.
       На вступному інструктажі змагались дві бригади, виконуючи завдання:
«Вірю не вірю», «Хто швидше?», «Знайди спільне».
       Практичні прийоми приготування салату «Цезар» майстер в/н показала
відповідно до еталону-зразка інструкційно-технологічних карток з усним
коментарем про правильне оформлення та подачу салату. Важливим моментом
уроку був перегляд відео «Приготування вінегрету овочевого» відзнятого
ученицею як випереджувальне завдання. Переглянувши відео здобувачі освіти
змогли обговорити всі проблемні ситуації, що можуть виникнути на різних
етапах приготування даного салату. Для закріплення знань всі працювали над
завданням «Знавці технології» з вимог до якості салатів. Під час поточного
інструктажу учні приготували салати: «Олів’є», «Капрезе», «Український»,
«Сонечко». Результати робіт були якісними, а це свідчить, що здобувачі освіти
добре засвоїли дану тему. На уроці мети досягнуто.