В умовах непереривного оновлення освіти в ПТНЗ важлива роль відводиться організації методичної роботи, яка є «мозковим центром» навчального закладу.
Робота методичної служби центру, всього педагогічного колективу націлена на виконання Законів України, відповідних нормативно-правових актів в освітній галузі, реалізації єдиної методичної проблеми.
Проблемою, яка координує всю методичну роботу нашого центру, забезпечує єдність її цілей, завдань і напрямків, створює систему методичної допомоги є «Вплив педагогічної майстерності на формування особистості здобувача освіти».
Методисти, голови методичних комісій забезпечують оперативність та мобільність науково-методичної роботи, її випереджуючий характер і оптимальне поєднання індивідуальних та колективних форм, практичну спрямованість, науковість. Зміст науково-методичної діяльності в центрі полягає в системному підході до підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, що забезпечує діалектичну єдність мети і завдань, змісту, форм і методів навчання та виховання учнів. Запорукою успіху є конкретна постановка мети і завдань науково-методичної роботи, зорієнтованої на кінцеві результати.
Методкабінет успішно культивує традиційно-інформаційні та активні форми і методи роботи з викладачами та майстрами виробничого навчання. Висока ефективність колективних форм методичної роботи досягається шляхом чіткого формулювання науково-методичних тем, конкретної постановки мети, детального планування підготовки і проведення заходів, рецензування доповідей і виступів, забезпечення гласності тематики, термінів проведення, підготовки рекомендацій.
Методичний кабінет послідовно удосконалює вивчення, узагальнення та впровадження кращого педагогічного досвіду. Удосконалюється проблематика, зміст і оформлення друкованих матеріалів кабінету. Їх тематика характеризується актуальністю, органічним поєднанням методичних рекомендацій та опису педагогічного досвіду педпрацівників.

У 2022-2023 навчальному році педагогічний колектив закладу освіти розпочав роботу над новою єдиною методичною проблемою «Вплив педагогічної майстерності на формування особистості здобувача освіти».

Метою роботи над проблемою є:
• вироблення інноваційного стилю діяльності, потреби в педагогічних нововведеннях і розвиток варіативної педагогічної діяльності;
• формування типових компонентів особистісного потенціалу технологічних компетентностей педагога;
• розвиток особистого потенціалу педагога;
• корекція й модернізація особистісного потенціалу педагога;
• опанування інноваційними педагогічними технологіями;
• виховання здобувача освіти з діловими, організаторськими, соціально-психологічними рисами й уміннями;
• підготовка конкурентоспроможного робітника відповідно до параметрів освітньої діяльності.