Педагогічна рада у січні 2017р.

12.01.2017
12

     12 січня 2017 року відбулося засідання педагогічної ради центру з порядком денним:

1. Підсумки роботи педагогічного колективу за 1-й семестр 2016-2017 навчального року.
2. Допуск учнів груп № 24т і № 31 до державної кваліфікаційної атестації.
3. Атестація – крок до творчості педагога. Звіти педагогів, які атестуються у 2017 році.

3. Роль національно-патріотичного виховання у навчально – виховному процесі центру.

    Під час розгляду питань заступники директора з НР Білецька Н.Б. і Щур І.В. з НВР проінформували педагогічний колектив про підсумки роботи педагогічного колективу за 1-й семестр 2016-2017 навчального року: результат моніторингу навчальних досягнень учнів з предметів, підсумки участі учнів центру в міських олімпіадах, методична робота педагогічних працівників, ефективність проведення позаурочних та виховних заходів.  

   Педагогічні працівники, які атестуються у 2017 році звітували про педагогічну діяльність у міжатестаційний період: Боярчук О.З., Катрич Е.В., Ленюський Л.В., Кузьма Н.М. У своїх виступах вони відобразили цілісну систему педагогічної роботи, результати навчально-методичної діяльності з власної методичної проблеми і професійної компетентності в галузі управління освітнім процесом.

 

  Заступник директора з виховної роботи Місюк В.О. виступила про актуальність національно-патріотичного виховання у навчально-виховному процесі центру. Ураховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні після Революції гідності, обставини, пов’язані з російською агресією, усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції тощо.
  Безперечно, національно-патріотичне виховання повинно стати для кожного педагога центру як один з найголовніших напрямів виховної роботи з учнями:
– повсякденне виховання поваги до Конституції держави, законодавства, державних символів – Герба, Прапора, Гімну;
– виховувати в учнівської молоді національну самосвідомість, налаштованість на осмислення моральних та культурних цінностей, історії, систему вчинків, які мотивуються любов’ю, вірою, волею, усвідомленням відповідальності;
– системно здійснювати виховання в учнів громадянської позиції;
– вивчення та популяризацію історії українського козацтва, збереження і пропаганду історико-культурної спадщини українського народу;
– поліпшення військово-патріотичного виховання молоді, формування готовності до захисту Вітчизни.