Виробниче навчання у синхронному та асинхронному режимах

19.04.2022
17

Вступний інструктаж уроку майстри виробничого навчання проводять у синхронному режимі.

При можливості всі учасники освітнього процесу спілкуються, навчаються та передають один одному інформацію в спільному електронному середовищі: усне повторення теоретичного матеріалу, пояснення нових прийомів роботи при виконанні практичного завдання, особливості технологій приготування, можливі недоліки під час готування страв та шляхи їх виправлення, ознайомлення з інструкційно-технологічними картками, відповіді на питання учнів.

При цьому вони використовують спеціальні програми для аудіо- та відео конференції.

В асинхронному режимі проходить поточний та заключний інструктаж, який передбачає такий вид взаємодії, під час якої учасники взаємодіють між собою із деякою затримкою в часі, обмінюючись інформацією, завданнями та їх розв’язкам за допомогою різноманітних засобів дистанційного зв’язку, таких як електронна пошта, форуми, соціальні мережі, тощо. Це вже самостійна практична форма навчання, яка є під контролем майстра в/н.
Асинхронне навчання вимагає більше зусиль від учнів, які повинні навчитись правильно організувати свій час, серйозніше ставитись до завдання, мати навички самодисципліни. Практичне завдання необхідно виконувати при правильній організації робочого місця, з дотриманням технології приготування та правил подачі страв. Для зворотнього зв’язку учні відправляють звіт про виконану роботу наставнику у визначений термін.
«Страви та гарніри з овочів смажених у фритюрі», група № 14б, майстри в/н Береш М.В., Федотова Є.Є.

                                   
«Приготування крихтових тістечок», група № 24б, майстер в/н МитуляВ.Й.

                    

«Приготування дріжджового тістаопарним способом та виробів з нього: дитячої здоби, кренделя з корицею та цукром, вагових (або по штучних) виробів», група № 14т, майстри виробничого навчання Сушилина О.В.,    Вачиля О.Ю.