Використання квесту як засобу активізації навчальної діяльності учнів

08.02.2022
19

Сьогодні для більшості учнів проблемним є здійснення логічних операцій, засвоєння великого обсягу інформації, яка, на їхню думку, не завжди їм потрібна.


Щоб активізувати розумову діяльність шляхом створення спеціальних умов для виконання завдань, які потребують достатньої свідомості учнів різнобічно оцінювати ситуацію, здатності до подолання створених перешкод, педагоги центру часто використовують технологію квестів.
8 лютого 2022 року викладач хімії Гал О.В. провела із групою № 14а з професії кухар, кондитер веб-квест «Органічна хімія» як варіант дистанційного навчання.
Тема квесту сформульована таким чином, що одразу захоплює учнів своїм змістом і робить зрозумілим сферу пошуку та подальші кроки роботи.
Працюючи в командах, здобувачі освіти повторили фізичні властивості, класифікацію, визначення та знаходження в природі класів органічних сполук.
Сприйняття матеріалу під час квесту активізовано за допомогою складання пазлів у Learningapps.org, виконання вікторини у Wordwall, розгадування ребусів, проведення дослідного експерименту та демонстрації фотоматеріалів, як результат розв’язаного завдання.
Варто відмітити, що спільність дій під час квесту сприяє тому, що інформація, яка була невідома одному учневі, або забута ним, засвоюється і запам’ятовується в умовах підвищеної емоційності, яка створюється завдяки командній роботі.