Використання гри на уроках виробничого навчання

21.11.2018
18

Згідно плану методкомісії з професії швачка, оператор швацького устаткування 16 листопада майстер виробничого навчання Кузла М. І. провела відкритий урок у групі №21 на тему «Обробка верхнього зрізу спідниці пришивним поясом».

Урок проведено у формі гри-змагань між двома командами «Мода» і «Стиль». В процесі вступного інструктажу учні поглибили теоретичні знання, набуті на уроках спецтехнології, граючи в ігри «Ланцюжок» та «Мікрофон». Майстер виробничого навчання демонструвала нові операції і прийоми трудової діяльності, організувала для учнів тренувальні практичні завдання для перевірки доступності і посильності нової навчальної інформації.
Завершився вступний інструктаж змаганням «Поєдинок» між капітанами команд. За моделями спідниць капітани називали послідовність операцій обробки верхніх зрізів спідниць.
Під час поточного інструктажу інструктивна діяльність майстра була орієнтована на диференційний та індивідуальний підхід до учнів під час закріплення ними нової навчальної інформації шляхом її застосування у самостійній практичній діяльності.
Аналіз підсумків уроку майстер в/н провела об’єктивно та аргументованона прикладі учнівських досягнень.
Урок виробничого навчання з використанням елементів гри для учнів пройшов цікаво, підвищилась їх активність на уроці, розвивалось творче і логічне мислення, зросла продуктивність праці.