Впровадження інформаційних технологій навчання з метою розвитку креативності учнів на уроках інформатики
29 жовтня 2019 року викладач інформатики Петрушева О.Г. провела відкритий урок у групі №24 б з професії кухар, кондитер на тему «Основи теорії дизайну. Стиль та композиція в дизайні».
Метою уроку було засвоїти знання про дизайн як важливу складову проектування, його значення, завдання та вимоги дизайну до формоутворення предметного середовища, а також про засоби, властивості та якості композиції як основу дизайну; сформувати вміння виконувати завдання зі складання різних видів композиції.
Актуалізацію опорних знань проведено у формі тестового опитування в програмі Kahoot використавши учнівські гаджети. Пояснення нового матеріалу подано у супроводі презентації з постійним усним коментарем. Для закріплення нових знань групу учнів поділено на дві команди. Перша команда виконувала практичне завдання «Складання контрастної композиції із геометричних фігур у програмі Microsoft Word», а друга виконувала тестові завдання у віртуальній кімнаті Google Classroom.
Використання на уроці потенціалу сучасних мережевих сервісів забезпечило можливість педагогу підвищити ефективність практичної роботи з учнями та достатньо засвоїти дану тему.