Вплив перспективних педагогічних технологій в умовах професійного навчання на розвиток інноваційного потенціалу особистості

09.04.2017
25

 

   6 квітня 2017 року у центрі проведений практичний семінар на тему «Вплив перспективних педагогічних технологій в умовах професійного навчання на розвиток інноваційного потенціалу особистості». Важливість цього заходу – це підведення підсумку роботи на ІІІ етапі 

з реалізації єдиної навчально-методичної проблеми. Голови методичних комісій ділилися результатами впровадження педагогічних технологій як методичної комісії в цілому так і індивідуально педагогами. Безперечно, є досягнення у розвитку інноваційного потенціалу особистості як педагога так і учня. 

  

   Кожен педагог напрацював власний досвід з впровадження у навчальний процес: розвивальне навчання, інтерактивне навчання, особистісно-орієнтоване навчання, колективне навчання, групове навчання, проектне та проблемне навчання. Проведені нестандартні уроки із застосування інформаційно-комп’ютерних технологій (презентації, відео-фільми).
   Учасники практичного семінару визначили значення впровадження інноваційних технологій на рівні навчального закладу, педагога, учнів і батьків. Під час дискусії дійшли до єдиної думки, що впровадження педагогічних інновацій:
– на рівні закладу повинно сприяти розвитку системи продуктивного навчання, підвищенню якості освітніх послуг, співтворчості педагогів, учнів та їх батьків;
– для педагога – це сприяння підвищенню професійної підготовки та науково-методичної компетентності, яка безпосередньо відноситься до здійснення процесу соціальної адаптації учнівської молоді;
– в учнів підвищується освіченість, творча активність, здійснюється процес соціальної адаптації, розвиток відповідальності за власне життя та життя оточуючих.
– батьків спонукає до активної співпраці з центром.

  

   Отже, оскільки педагог є організатором освітнього процесу то його основною метою є пробудити і підтримати прагнення учнів до пізнання, що спонукає педагогічний колектив шукати шляхи підвищення інтересу учнів до навчання, урізноманітнюючи його зміст, форми та прийоми через використання інновацій.