Вернісаж педагогічних ідей: від творчого педагога – до творчого учня
Життя постійно змінюється, підштовхуючи освіту так само до змін. Її розвиток вимагає нових форм організації навчального процесу, нових ритмів та методів узгодження системи освіти з вимогами сучасного життя та з потребами особистості. А оскільки викладацька праця і педагогічна творчість є синонімами, то необхідно розглядати способи подолання інертності й консерватизму нашої діяльності та способи розвитку творчості кожного педагога.
З цією метою 9 січня 2020 року з педагогічними працівниками був проведений семінар-практикум на тему «Вернісаж педагогічних ідей: від творчого педагога – до творчого учня».Метою семінару було визначити складники творчості педагога, акцентувати увагу на елементах педагогічної майстерності, створити креативне середовище, яке спонукає до проявів творчого мислення.
Під час організаційного моменту всі присутні виконали вправу «Портрет сучасного педагога», назвавши основні риси сучасного педагога і порівняли з портретом педагога раніше описаним учнями. Мету й очікування від семінару присутні зазначили на сніговику «Очікування».
Основна якість, якою має бути наділений викладач, – це педагогічна майстерність, яку видатні педагоги розглядають як досконале, творче виконання своїх професійних обов’язків на рівні мистецтва. Працюючи у командах педагоги чітко визначили складники педагогічної майстерності сучасного викладача.
Обмін досвідом щодо використання інтерактивних технологій для здійснення мотивації навчальної діяльності учнів пройшов у формі вправи «Відкритий мікрофон». Педагоги аргументовано й переконливо доводили особисту думку, що дало на їхньому уроці використання тої чи іншої методики навчання.
Завершився семінар-практикум вправою «Освітнє дерево». Педагоги озеленили дерево тими компетентностями учня, які на їх думку найбільше формуються в процесі навчання.
Підсумовуючи роботу на семінарі всі присутні зробили висновок, що тільки творчий педагог здатен сформувати творчу особистість.