Веб-квест технологія та її використання у професійно-технічних закладах
Одним із важливих навиків, яким сьогодні має володіти випускник професійно-технічного навчального закладу є використання інформаційно- комунікаційних технологій та можливостей мережі Інтернет у професійній діяльності.
Саме Інтернет є тим джерелом інформації, де кожен із нас може знайти практично будь-яку інформацію, в тому числі і ту нову, що стосується професійної діяльності. Тому важливо, щоб випускник системи ПТО вмів працювати із персональним комп’ютером, володів навиками роботи у мережі Інтернет, умів шукати, оцінювати, аналізувати інформацію та використовувати її у практичних цілях.
З цією метою 14 червня 2017 року на базі нашого навчального закладу для педагогічних працівників проведено навчальний тренінг «Використання технології «Веб-квест» у підготовці кваліфікованих робітників» працівниками Інституту професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України.
В ході веб-квесту педагоги добирали і упорядковували інформацію, отриману з Інтернету, а також скеровували свою діяльність на вирішення поставленого перед ними завдання. В процесі роботи тренінгу використано елементи ігрової, проектної, інтерактивної технологій навчання. Це була робота в групах (від трьох до чотирьох чоловік), що розвивала конкурентність і лідерські якості.
Підсумки та висновок роботи у веб-квесті проведено у формі конференції, де педагоги мали можливість продемонструвати власні доробки, могли критично оцінити свою роботу, так і роботу своїх колег.
Аналізуючи роботу в процесі тренінгу, педагоги дійшли до висновку, що використання веб-квест технології, сприяє досягненню таких цілей:
– підвищення мотивації до самоосвіти;
– формування нових компетенцій;
– реалізація креативного потенціалу;
– підвищення особистісної самооцінки;
– розвиток особистісних якостей.
На завершення навчального тренінгу 13 педагогів отримали сертифікати про успішне опанування методики організації і проведення веб-квесту.
Така діяльність сприяє покращенню знань у галузі інформаційних технологій та удосконаленню навичок володіння ІКТ і ресурсами мережі Інтернет, а також поширенню використання веб-квестів педагогами у навчально-виробничій діяльності.