Учні засвоюють «кухню-ф’южн»
19 квітня 2019 року у групі №24т проведено бінарний урок з професії кухар, кондитер викладачем Елек Н.В. та майстром виробничого навчання Сушилиною О.В. Це був нетрадиційний вид уроку, на якому відбувалася реалізація міжпредметних зв’язків і інтеграція знань з кількох предметів для розв’язку однієї проблеми, що дало можливість застосувати отримані знання на практиці. Тема уроку – «Кухня ф’южн», мета уроку – систематизувати та поглибити знання з теми, практично відпрацювати особливості у приготуванні та оформленні страв сучасної української та європейської кухні.
Актуалізація знань проходила інтерактивним методом у формі гри між командами. Учні виконували завдання – тести за допомогою платформи в Google Сlassroom. Викладач за короткий час отримала результати у віртуальній кімнаті інформаційного середовища та повідомила підсумок колективної роботи учнів всім присутнім. Застосування цифрових інструментів в Google служать засобом підвищення мотивації професійного навчання.
При проведенні узагальнення знань з теми уроку учні пригадали про те, що кухня ф’южн поєднує елементи різних кулінарних традицій, які відіграють роль у інноваціях багатьох сучасних ресторанних кухонь.
Майстер виробничого навчання під час показу практичних прийомів з приготування «сфери з карамелі», «чіпса» із прісного тіста продемонструвала як традиційна українська страва заграла новими смаковими фарбами. Учні продемонстрували майстер-клас з приготування «бісквітного моху» та «фігурного чіпсу», які засвоїли під час проходження виробничої практики на підприємствах.
Далі, з поданих продуктів команди визначали страву, яку будуть готувати з використанням «кухні-ф’южн». Для цього необхідно було розробити технологічну карту та затвердити викладачем. Всі команди впоралися із завданням успішно.
На бінарному уроці були ефективно створенні умови для практичного застосування знань; розвивання навичок самоосвіти, тому, що велику частину підготовки до уроку учні здійснюють самостійно і в позаурочний час; розвивають аналітичні здібності і винахідливість; володіють величезним виховним потенціалом. Відбувався перенос уміння в нові області, що не вивчалися раніше, що допомагає учням приймати рішення творчих виробничих ситуацій.
Урок пройшов цікаво, на високому рівні, мети досягне.