Тиждень української словесності 2019
День рідної мови, який відзначається 21 лютого – свято, спрямоване на підтримку мови, привернення уваги світового українства до проблем нашої мови, її вивчення та розвитку. Тому з метою пропаганди і популяризації, та водночас демонстрації її краси й багатства серед учнів ДНЗ «МЦПТО», згідно плану роботи методичної комісії викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін, з 18 по 22 лютого 2019 року проходив Тиждень української словесності.
Тиждень розпочато виставкою стінгазет під назвою «Мова – серце нації». На стіннівках учні мали можливість висловити свої думки про важливість мови в житті народу. (Фото понеділок )
У вівторок (19 лютого) викладач Боярчук О. З провела відкритий урок української мови на тему «Правопис префіксів» (гр. № 16). Метою уроку було поглиблення знань учнів з правопису префіксів у словах, закріплення відповідних орфографічних навичок та удосконалення навичок групової та самостійної роботи учнів; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати любов до рідного слова.
20 лютого на вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні у навчальному закладі було проведено виховний захід «Герої не вмирають» (літературно-музична композиція). Учні декламували поезії «Небесна сотня», «Українська революція», «Пам’яті Героїв Майдану», переглянули кадри документальної хроніки про страшні події 2014 року, хвилиною мовчання вшанували пам’ять загиблих героїв.
21 лютого учні підготували інформаційні цікавинки для оформлення стенда «День рідної мови» та стали активними учасниками Акції «День без суржика». Третьокурсники отримали від викладачів пам’ятки з української мови.
22 лютого викладач Ленюський Л. В. провела відкритий урок з української мови на тему «Орфоепічна норма. Орфоепічна помилка. Орфоепічний словник» (гр. 14 А). Мета уроку – формування в учнів компетентностей комунікативно доцільно й правильно користуватися орфоепічними нормами української мови. Навчання носило розвивальний характер (логічність, системність, проблемність, пошуковість, творчість). Організовано активну мисленнєву діяльність учнів на всіх етапах уроку, індивідуальні, групові, фронтальні форми організації навчальної діяльності учнів, робота з підручником, робочим зошитом сприяли досягненню освітніх цілей уроку, стимулювали пізнавальний інтерес учнів. Були використані різні види діяльності викладача та учнів. На уроці першокурсники повторили і систематизували знання з орфоепії та фонетики, були активні, уважні, працьовиті.Протягом уроку кожний учень отримував за виконану роботу бали. В кінці уроку всі бали були підраховані, це і визначило зароблену учнем оцінку на уроці.
За підсумками проведення Тижня словесності найактивніші учні відзначені подяками.