Тиждень хімії та біології 2020

19.10.2020
15

У закладі освіти з 12.10 по 16.10. 2020 року проходив Тиждень хімії та біології.
Метою проведення тижня було вдосконалити знання з хімії та біології; стимулювати пізнавальну діяльність учнів, розвивати інтерес до предметів хімії та біології; виховувати шанобливе ставлення до природи, берегти та примножувати природні скарби рідного краю.

У понеділок 12.10 – відбулася цікава і захоплююча гра «Хімічний Quest» для учнів першого курсу. Гра розпочалася з демонстрування незвичних дослідів: «Вулкан», «Хімічна хірургія» та «Хустинка, що не згоряє» Під час квесту учні отримали конверти із завдання, вони були цікавими і викликали неабиякий інтерес. Таким чином на протязі дня здобувачі освіти активно мандрували від одного викладача до іншого, виконуючи завдання, що були в конвертах. Після заходу учні залишилися в доброму настрої і висловили побажання частіше організовувати такі змагання.
У вівторок 13.10 було організовано конкурс-виставку осінніх композицій «Барви осені». Були представлені найрізноманітніші роботи: квіткові букети, вироби з природного матеріалу, композиції з овочів. Вражало різноманіття природного матеріалу і фантазія учасників. Учні з натхненням підійшли до створення композицій.

 

У четвер 15.10 відбулася виставка «Ілюзія зору». Оптичні ілюзії – це оптичний “обман” мозку. Око бачить зображення одного об’єкта, проте мозок розуміє цей об’єкт по-своєму. Коли орган зору отримує картинку, задіюється велика кількість процесів у мозку. Учні з великою цікавістю працювали над картинками виставки.
У п’ятницю 16.10 викладач Гал О.В. провела відкритий урок з хімії на тему «Ковалентний зв’язок, способи його утворення». На початку уроку викладач створила позитивне середовище, й побажала учням гарного настрою.
На уроці використана робота з таблицею Д.І.Менделєєва, розгадування ребусів, міжпредметні зв’язки, звернуто увагу учнів на головне, шляхом постановки проблемного питання – все це, в поєднанні із змістовним і доступним поясненням викладача, зробило урок ефективним, а роботу учнів – активною і творчою.
На завершення уроку Оксана Василівна висловила сподівання, що в майбутньому дорослому житті учні знайдуть застосування своїх знань з хімії на практиці.