Тиждень біології та хімії 2017
З 9 по 13 жовтня 2017 року в центрі проходив тиждень біології та хімії.
Метою тижня було активізувати роботу викладачів біології, хімії, ознайомитись з активними формами роботи, методиками викладання, провести цікаві нестандартні уроки із застосуванням інноваційних методів і технологій навчання, зацікавити і спонукати учнів до вивчення предметів природничого циклу.
Протягом тижня було проведено багато цікавих позаурочних заходів, які дали можливість учням проявити свої здібності та знання, а саме:
– Виховний захід на тему «Осінній ярмарок» з учнями I-III курсів.
Метою виховного заходу було дати поняття учням про традиції проведення осіннього ярмарку на Україні, розвивати допитливість, цікавість, бажання знати більше про культуру, побут і звичаї українського народу, виховувати інтерес до народної творчості. Активними учасниками заходу стали учні I-их курсів.
Конкурс аплікацій «Осіння фантазія» вразив фантазією, талантом та майстерністю виконаних робіт. На конкурс були представлені 42 учнівські роботи. Варто відмітити роботи
груп I курсу: 14а,14б, 16;
груп II курсу: 21, 24б, 26, 27;
груп III курсу: 34б, 34в, 36.
Майстер-клас з хімії проведений викладачем Гал О.В. на тему «Критичне мислення як засіб формування творчих здібностей на уроках хімії». Викладач познайомила присутніх членів методичної комісії з природничо-математичної підготовки з досвідом своєї роботи: методикою викладання предмета та проведенням дослідних експериментів. Гал О.В. вдало залучила слухачів до участі у майстер-класі, використовуючи перевірені практикою інноваційні підходи.
Екскурсія у Березинський дендрарій ознайомила учнів 13 та 34в груп з представниками понад 300 видів екзотичних порід дерев та кущів. Працівники дендрарію розповіли учням про цінність екзотичних дерев з різних країн та континентів. Цікавим для учнів було ознайомлення з висадкою хвойних дерев.
Ознайомлення учнів з гербарним матеріалом у кабінеті біології, розширило кругозір про лікарські рослини, рослини, що використовуються у харчовій промисловості, столярній справі.
Однією з умов широкого ознайомлення учнів з розвитком та досягненнями біології, екології, хімії, реалізацією природничої освіти є єдність урочної, і позаурочної роботи. Серед перерахованих форм саме позаурочна робота базується на основі інтересу і самодіяльності учнів, краще сприяє розвитку їх творчих здібностей.