Цифрова компетентність педагога – запорука ефективності організації дистанційного навчання
10 листопада 2020 року у режимі онлайн відбулося засідання обласної методичної секції викладачів природничо-математичного циклу (хімії, біології) на тему «Формування предметних і ключових компетентностей на уроках хімії та біології».
Учасники засідання обговорили особливості організації освітнього процесу у сфері професійної освіти в умовах карантинних обмежень та отримали методичні рекомендації для організації дистанційного навчання.
Досвідом роботи з використання онлайн-ресурсів в сучасних умовах, формування ключових компетентностей на уроках хімії ділилася Оксана Гал, викладач Центру. Дистанційне навчання, зумовлене пандемією, стало неочікуване та доволі серйозним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу – освітян, викладачів, учнів та їхніх батьків. Кожний педагог повинен створити власний банк електронних освітніх ресурсів, свою колекцію напрацювань для організації спільної діяльності з учнями. Використання сучасних освітніх ресурсів в навчанні хімії – це спосіб підвищити мотивацію учнів, розширити спектр засобів навчання та їх реалізувати.