Цікавий тиждень хімії, біології та географії
07.10.2023
45
У закладі освіти з 02.10. по 06.10. 2023 року проходив тиждень хімії, біології та географії.
Мета тижня: розширити кругозір та освітній потенціал здобувачів освіти; сприяти розвиткові пізнавального інтересу до вивчення біології, хімії та географії; виховати комунікативність, любов і бережливе ставлення до природи.


День другий. Проведено тематичну лінійку, під час якої здобувачі освіти ознайомилися з історією заснування Всесвітнього дня захисту тварин та взяли участь у брейн-рингу. Цього ж дня викладачем біології Наталією Русин проведено виховний захід «Урок доброти» із здобувачами освіти 11 групи
на території ВСП «Мукачівський фаховий коледж НУПІБ України».

Класними керівниками Гал О.В. та Карпинець Г.М. і майстрами виробничого навчання груп №34а,14 організовано пізнавальну екскурсію до Мукачівського центру позашкільної освіти. Метою відвідування МЦПО було сформувати в учнів гуманне ставлення до тварин та навички правильного поводження з ними; розвивати пізнавальний інтерес до живої природи та вміння аналізувати, спостерігати, робити висновки. Під час екскурсії здобувачі освіти закріпили поняття про те, що тварини вимагають до себе дбайливого та доброго ставлення, вчилися виховувати любов і чуйність до тварин та відповідальність за їх життя. 

День четвертий. Викладач хімії Оксана Гал показала педагогам природничо-математичних дисциплін майстер-клас про STEM-освіту. Викладач сформувала цілісне уявлення щодо STEM-освіти та її впровадження в освітній простір предмету хімії. Педагоги зрозуміли, що STEM-освіта є одним з найбільш важливих інструментів, які допоможуть здобувачам освіти розвиватися, здобувати нові знання та вміння, а також підготуватися до майбутніх викликів технологічного світу.
Оксана Василівна наголосила присутнім, що навчання за основними напрямками STEM-освіти дозволить сформувати в здобувачів освіти найважливіші характеристики, які визначають компетентного фахівця:
- уміння визначити проблему;
- уміння побачити взаємозв’язки між явищами;
- уміння сформулювати дослідницьке запитання і послідовність його вирішення;
- оригінальність та креативний підхід;
- здатність до абстрактного та аналітичного мислення;
- здатність до конкретизації та синтезу.
