Робота з обдарованими здобувачами освіти – один з головних напрямків діяльності закладу освіти
31.05.2024
108
У навчальній діяльності робота з обдарованими дітьми ґрунтується на диференційованому підході, що сприяє розширенню й поглибленню освітнього простору предмета. Завдання педагогів полягає у тому, щоб створити умови, за яких будь-який здобувач освіти зможе просуватися шляхом власної досконалості, умітиме мислити самостійно, нестандартно. Цей шлях називається «самовдосконаленням дитини в умовах освітнього процесу».
Саме на такий шлях спрямовують своїх здобувачів освіти викладачі ДНЗ «Мукачівський центр ПТО». Аліна Туряниця – викладач географії та Оксана Гал – викладач хімії будують свою роботу з обдарованими учнями за принципами максимального збагачення кола знань про географічну картину світу та країну «Хімічних реакцій». Нещодавно їх вихованці брали участь у Всеукраїнській предметній олімпіаді з природничих дисциплін, організатором якої був ВСП «Житомирський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ».
За підсумками журі 6 здобувачів освіти групи 27 з професії продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів отримали призові місця з географії та 14 здобувачів освіти груп 24а, 24б з професії кухар, кондитер отримали перемогу з хімії . Вітаємо переможців та їх викладачів. Бажаємо, щоб нові технології навчання у практиці педагогічної діяльності викладачів і надалі сприяли розвитку інтелектуальної, творчої, предметної обдарованості здобувачів освіти.
Саме на такий шлях спрямовують своїх здобувачів освіти викладачі ДНЗ «Мукачівський центр ПТО». Аліна Туряниця – викладач географії та Оксана Гал – викладач хімії будують свою роботу з обдарованими учнями за принципами максимального збагачення кола знань про географічну картину світу та країну «Хімічних реакцій». Нещодавно їх вихованці брали участь у Всеукраїнській предметній олімпіаді з природничих дисциплін, організатором якої був ВСП «Житомирський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ».
За підсумками журі 6 здобувачів освіти групи 27 з професії продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів отримали призові місця з географії та 14 здобувачів освіти груп 24а, 24б з професії кухар, кондитер отримали перемогу з хімії . Вітаємо переможців та їх викладачів. Бажаємо, щоб нові технології навчання у практиці педагогічної діяльності викладачів і надалі сприяли розвитку інтелектуальної, творчої, предметної обдарованості здобувачів освіти.