Пройшов Тиждень математичних дисциплін
Згідно плану роботи методичної комісії природничо – математичних дисциплін проведено тиждень математики, інформатики та фізики.
В рамках тижня було проведено ряд цікавих заходів.
Вівторок, 10.03. 2020 р., викладач математики Данканич провела позакласний захід «Математичний колаж» з групами №31, №33. Були сформовані дві команди: «Дизайнери» (31 гр.) та «Винахідники» (33 гр.) Команди змагалися в різних конкурсах таких, як «Вікторина», «Комбінатори», «Автолюбителі». Під час заходу був проведений «Аукціон ідей» i на завершення «Творчий проект». Учні з різнокольорових смужок, отриманих за відповіді під час конкурсів, мали спроектувати на аркуші паперу бачення своєї професії.
Цього ж дня викладач фізики Карпинець Г.М. провела відкритий урок на тему «Температура. Температурна шкала Кельвіна» в групі №14б.
Метою уроку було сформувати уявлення учнів про температуру, шкалу Кельвіна, переведення градусних мір температур у температури за шкалою Кельвіна; сформувати знання про стан теплової рівноваги і вміння застосувати їх під час розв’язування задач. Учні підготували коротенькі повідомлення про найхолодніші місця на Землі та у Сонячній системі, цікаві факти про температуру.
Урок фізики – це урок образного сприйняття світу. Він змушує працювати уяву, фантазію, розвиває розумові, пізнавальні, творчі здібності, формує особистість. Учні на уроці були залучені до активної навчальної діяльності, працювали з дослідами, робили власні висновки про отримані результати.
Середа, 11.03.2020 р., викладач математики Павлик А.П. провела виховний захід з групами №24 б та №37 на тему «Відомі жінки математики». Мета заходу: розширити знання учнів про видатних математиків; розвивати пізнавальний інтерес до математики, її історії.
Викладач математики Петах В.Й. провела відкритий урок в групі № 24 a на тему «Розв’язування логарифмічних рівнянь» з використанням інтерактивних форм i методів навчання. На початку уроку проведений аутотренінг творчої особистості учня, рефлексія настрою та емоційного стану «Смайлик». На уроці використано багато висловів відомих науковців та письменників про навчання, логарифми та рівняння. Протягом уроку учні заповнювали картку обліку знань, виконуючи різні види завдань: «Знайди та виправ помилки товариша», «Знайди пару» (LearningApps.org), «Фронтальна бесіда», встановлення відповідності «Рівняння – метод», «Усний рахунок», «Хвилинка ерудита» (Кahoot.it), «Аукціон логарифмічних рівнянь». За сумою отриманих балів в кінці уроку викладалась оцінка. Матеріали розміщені на хмарі учні можуть переглядати вдома для повторення вивченого на уроці.