Проходив Тиждень точних наук

26.03.2019
17

З метою підвищення інтересу учнів до вивчення предметів природничо-математичних дисциплін, формування в них позитивних емоцій, збагачення світогляду та інтелекту додатковими знаннями, згідно плану роботи методичної комісії в Центрі з 18.03.19 по 22.03.19 було проведено предметний тиждень математики, фізики та інформатики.

В рамках тижня було проведено ряд цікавих заходів.
Понеділок, 18.03.2019 р.,викладачами математики Петах В.Й. та Павлик А.П. проведено інтелектуальну гру «Математичний турнір» серед учнів 14 а та 14 б груп. Метою заходу було систематизувати знання учнів з предмету математики, залучити до активної пізнавальної діяльності, розширити їх математичний кругозір, збільшити інтерес до предмету, розвинути логічне та творче мислення.
Учні підготували представлення команд, рекламу компанії за математичною назвою, розгадували запитання підготовлені викладачами, впізнавали назву геометричної фігури, змагалися в знаннях використання чисел в народній творчості, літературі та мистецтві. На завершення математичного турніру учні розгадували кросворд та дали відповідь на запитання-факти. Переможцями гри стали учні групи №14 а.

Вівторок, 19.03.2019 р.,викладач фізики Карпинець Г.М. провела відкритий урок на тему «Рух і взаємодія молекул»в 14а групі з використанням новітніх інноваційних технологій. Метою уроку було показати сутність фізичних явищ, керуючись основними положеннями молекулярно-кінетичної теорії, довести за допомогою дослідів реальне існування частинок речовини, навести приклади практичного використання дифузії та броунівського руху. Використання інформаційно-комунікаційних технологій дозволив зробити урок яскравим, оригінальним, підвищити рівень предметних компетенцій учнів.
Урок фізики – це урок образного сприйняття світу. Він змушує працювати уяву, фантазію, розвиває розумові, пізнавальні, творчі здібності, формує особистість. Використання традиційних засобів навчання, новітніх інформаційних технологій, які покладені в основу уроку фізики, дозволили підвищити ефективність його, дали можливість створити такі умови, коли всі учні залучаються до активної навчальної діяльності, вчаться співпрацювати, критично мислити, аналізувати, висловлювати власні думки.
Середа, 20.03.2019 р.,викладач математики ДанканичГ.М. провела відкритий урок в 11 групі на тему«Властивості та графіки тригонометричних функцій».
Метою було – сформувати властивості тригонометричних функцій, розвинути вміння читати властивості за графіками, поєднати математичні поняття з професіями. На початку уроку учні представили за допомогою мультимедійних презентацій тригонометрію навколо нас. Формування нових знань відбулося за допомогою читання властивостей тригонометричних функцій за графіками згідно відповідної схеми дослідження.
Четвер, 21.03.2019 р., викладач інформатики Петрушева О.Г. провела інтелектуальну гру КВЕСТ серед учнів першого та третього курсу. Квест – проектна інтерактивна форма роботи, що дозволяє розвивати активне пізнання, активізувати сприйняття і розумову діяльність, допомагає вирішувати проблеми, застосовувати свої знання на практиці у нестандартних ситуаціях, вчить мислити логічно та розвивати інтерактивні здібності.
Кожна команда проходила ряд станцій – етапів, де координатори (викладачі природничо-математичних дисциплін) давали розгадувати ребуси. За правильну відповідь гравці отримували букву. Знайти місце, де буде проходити кожен етап, можна було тільки, розгадавши підказку, подальші завдання учні отримували через додаток GoogleClassroom. В результаті команди мали скласти з букв ім’я та фамілію першої жінки – програміста. Виграла команда 14 б групи.
Завершився тиждень круглим столом, де педагоги обговорили позитивні моменти в проведенні заходів, а також допущені незначні помилки. Голова МК Петах В.Й. відмітила, що предметні тижні є спільною справою, яка згуртовує учнів, допомагає розкритися їхнім талантам, навчає діяти дружно і організовано.