Підсумкова педагогічна рада 2020-2021 н. р.

28.06.2021
18

29 червня 2021 року у Центрі відбулося засідання підсумкової педагогічної ради 2020-2021 навчального року.

Заступники директора з навчальної та навчально-виробничої роботи Білецька Н.Б. та Щур І.В. ознайомили присутніх з моніторингом успішності учнів за ІІ семестр навчального року, підсумками державної та поетапної кваліфікаційної атестації, виробничою діяльністю у навчально-виробничих приміщеннях Центру та надходженням за виробничу практику здобувачів освіти.

 

Методист Ковальчук О.О. звітувала про методичну роботу педагогічного колективу за навчальний рік. Впродовж навчального року педагоги Центру мали високу активність та результативність участі у різних обласних, Всеукраїнських методичних заходах (секціях, творчих групах, вебінарах, конкурсах тощо).
Активізувалася самоосвітня та інноваційна діяльність педпрацівників, розроблено багато навчально-методичних матеріалів.

Підвищився рівень цифрової грамотності, що надало можливість більш ефективно впроваджувати інформаційно-комп’ютерні технології у освітній процес.

Педагогічною радою визначені пріоритетні напрями методичної роботи на наступний навчальний рік:
– продовжити роботу з реалізації єдиної навчально-методичної проблеми «Створення умов для якісної освіти шляхом підвищення рівня інформаційно-комп’ютерної компетенції педагога»;
– постійно вдосконалювати рівень дистанційного навчання в освітньому процесі;
– створювати відео майстер-класів з професійної підготовки;
– завершити роботу із створення електронного контенту комплексно-методичного забезпечення професійної підготовки: швачки, кондитера, перукаря (перукаря-модельєра); розпочати таку ж роботу з професії продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів;
– розробити навчальну програму з підвищення кваліфікації педпрацівників для вивчення та засвоєння навиків роботи з інноваційними виробничими технологіями на базі Навчально-практичного центру деревообробного спрямування.
Висловлюємо подяку педагогічним працівникам за їхню невтомну, самовіддану працю на освітянській ниві.