Педагоги пройшли курси з підвищення цифрових компетентностей у рамках проєкту “EU4Skills: кращі навички для сучасної України”
Змішане навчання − процес оптимізації освітнього процесу, щоб він ставав ефективнішим для здобувачів освіти, котрі належать до покоління «цифрових аборигенів».
Нове покоління здобувачів освіти вимагає нових підходів до організації навчання та інших педагогічних підходів.
За переходом закладу П(ПТ)О до змішаного навчання має стояти трансформація освітнього процесу заради якнайкращого забезпечення навчальних потреб та інтересів здобувачів освіти з використанням сучасних педагогічних підходів, чому має служити доцільне застосування можливостей сучасних цифрових технологій.
З цією метою у рамках проєкту “EU4Skills: кращі навички для сучасної України” 10 педагогічних працівників закладу освіти пройшли курси з підвищення цифрових компетентностей викладачів та управлінського персоналу закладів профтехосвіти.
Мета й завдання онлайнових занять
Заняття 1. Підготовка викладачів до здійснення змішаного навчання. Поняття змішаного навчання та огляд сервісів для синхронного й асинхронного викладання.
Заняття 2. Навчальний дизайн та педагогіка змішаного навчання.
Заняття 3. Онлайн-інструменти для синхронного інтерактивного навчання.
Заняття 4. Онлайн-інструменти для асинхронного інтерактивного навчання.
Заняття 5. Створення інформаційно-презентаційних навчальних матеріалів для змішаного навчання. Академічна доброчесність та авторське право.
Заняття 6. Оцінювання під час змішаного навчання. Формувальне оцінювання. Забезпечення академічної доброчесності здобувачів освіти.
Заняття 7. Цифрові інструменти для формувального оцінювання. Забезпечення зворотного зв’язку.
Заняття 8. Створення концепції власного курсу для викладання в змішаному форматі.
Всі слухачі успішно завершили навчання, отримали сертифікати про підвищення кваліфікації встановленого МОН зразка.
Тому сподіваємось, що універсальний дизайн щодо подання інформації здобувачам освіти під час змішаного навчання відповідатиме вимогам різноманітності варіантів сприйняття інформації, застосування мовних та інших символьних систем, а також сприятиме розумінню та усвідомленню отриманої інформації.