Педагогічні читання 2022 року
Відповідно до плану роботи на 2021/2022 н.р., єдиної методичної проблеми, 13 січня 2022 року в Центрі пройшли педагогічні читання як один із заходів з удосконалення педагогічної майстерності педпрацівників, направлений на відкритий обмін досвідом з навчання та виховання здобувачів освіти.
Цьогорічна тема педагогічних читань «Методичний арсенал педагога щодо роботи під час змішаного навчання» викликала багато зацікавленості та обговорення, оскільки педагоги ділилися досвідом використання застосунків та цифрових інструментів для інтерактивного навчання. Виступаючими були запропоновані ефективні методики вибору та застосування форм, методів та засобів організації такого навчання.
Роботу з Jamboard (безкоштовним інтерактивним сервісом від Google, що покликаний допомогти без проблем передати власні ідеї, працювати та допрацьовувати цікаві креативні рішення спільними зусиллями) показала викладач фізики Галина Карпинець. Базується цей девайс на хмарних технологіях, тож всі присутні спробували попрацювати із своїх гаджетів.
Про практику своєї роботи на платформі WordWall для створення контенту як для онлайн, так і для офлайн-уроків поділилась викладач української мови та літератури Людмила Ленюський. Викладач показала шлях створення інтерактивних дидактичних матеріалів та їх подальшу інтеграцію в Google Classroom. Звернуто увагу присутніх, що однією з можливостей на платформі є використання готових вправ, розроблених іншими авторами, які є у вільному доступі.
Як знімати відео уроки швидко і просто в програмі Loom розповіла майстер виробничого навчання Олена Щербан. Педагог звернула увагу на особливість, яка робить програму дуже корисною – це, будучи розширенням для Google Chrome, вона не передбачає завантаження великих файлів або виконувані файли, які завантажують інвазивне програмне забезпечення на комп’ютер, а також дозволяє користувачам записувати та ділитись екраном свого комп’ютера та веб-камери досить простим способом.
Віта Митуля показала роботу із Google Презентацією – сервісом для представлення нових ідей у вигляді презентацій – як колегам, так і здобувачам освіти. Сервіс дозволяє використовувати різноманітні теми, шрифти, додавати відео, анімаційні ефекти та інші виразні засоби.
Майстер виробничого навчання відмітила про можливий колективний доступ до файлів, а також одночасну роботу з файлами декількох користувачів. Можливе коментування документів для подальших обговорень. Доступне перетворення файлів з PowerPoint і назад. З файлами можна працювати без використання інтернету, просто зберігши їх на комп’ютері.
Досвідом проведення уроків виробничого навчання з використанням онлайн платформи Google Classroom ділилась майстер виробничого навчання Тетяна Шахрай. У виступі педагога висвітлені інноваційні підходи до викладання професійно-практичної підготовки, а також продемонстровано створені віртуальні класи для здобувачів освіти, наповнені завданнями із можливістю прикріплення посилань, мультимедійним контентом (зокрема із сервісу YouTube), різних типів файлами.
Проведення педагогічних читань у Центрі стало традицією. Участь в підготовці та проведенні таких читань активізує творчий потенціал педагогів, розвиває відповідальність за проведену роботу, сприяє процесам самоаналізу і самоосвіти, зростанню педагогічної майстерності.