Освітній хаб закладу: проведення відкритих уроків педагогами в умовах змішаного навчання
Дистанційне навчання, яке сьогодні стало не забаганкою окремих педагогів, а необхідністю – серйозний виклик для вітчизняної системи освіти.
Реалії, в яких сьогодні ми опинилися, стали потужним поштовхом для розвитку творчих та креативних можливостей педагогів нашого закладу освіти.
15 грудня 2020 року згідно річних планів методичних комісій викладачем інформатики Петрушевою О.Г. проведено відкритий онлайн урок у групі №14а на тему «Електронна база даних». Цього ж дня викладач історії Крьока М.Д. провела відкритий онлайн урок у групі №37 на тему «Помаранчева революція. Україна в 2004-2010 рр.»
Платформу Zoom викладачі використали як оптимальний варіант для проведення онлайн уроків із учнями. За відведений на платформі час педагоги на уроці встигли повторити раніше вивчений матеріал, пояснити нову тему та дати учням посилання на додаткові джерела для обов’язкового опрацювання.
Зацікавити учнів та урізноманітнити навчання педагоги зуміли підібравши різні дидактичні активності (ігри за допомогою платформи Kahoot, інтерактивні вправи із сервісом LearningApps.org та презентації).
Для рефлексії на уроках використано платформу Classroom, де учні мали можливість написати, які почуття та запитання в них виникли під час дистанційної роботи. Такий фідбек допомагає педагогам ефективніше провести аналіз учнівських помилок та продуктивніше побудувати подальшу роботу.