Організація самостійної роботи учнів на уроках інформатики
17 грудня 2018 року відбулося засіданняметодичної секції викладачів предмета «Інформатика».
Викладач центру Петрушева О.Г. поділилась досвідом роботи з організації самостійної роботи учнів за допомогою програм Інтернет сервісу.
Головним завданням самостійної роботи на уроках інформатики є підвищення якості знань, формування пізнавальної активності, самостійності, позитивної мотивації, інтелектуальних умінь за допомогою засобів інформаційно-комунікаційних технологій.
Сьогодні нові інформаційні технології на уроках інформатики відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, які підвищують ефективність самостійної роботи. А також є досить зручними для безпосередньої роботи викладача на уроках інформатики та забезпечують дієвість, оперативність і ефективність роботи всієї групи під час проведення моніторингу навчальних знань учнів.
Викладач детально ознайомила учасників методичної секції з двома програмами: Kahoot та LearningApps.org., які вона активно використовує у своїй практицідля організації самостійної діяльності учнів, а саме показала, як легко сворювати різні види завдань для формування знань, закріплення, узагальнення та систематизації їх під час уроку.