Національна дитяча “гаряча” лінія

20.05.2020
16

Під час пандемії COVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв’язати певні супутні небезпечні ситуації.

Національна дитяча “гаряча” лінія  – для дітей та про дітей. Лише під час карантину фахівці прийняли близько 4 тис. звернень від дітей, підлітків та запитів дорослих щодо дітей. Більшість звернень стосуються насильства та жорсткого поводження з дітьми у власних родинах, ризиків, з якими стикаються в Інтернеті.

Тому наголошуємо про можливість всіх учасників освітнього процесу звертатися у скрутній ситуації до консультантів Національної дитячої “гарячої” лінії. 

 В будні дні з 12:00 до 20:00

116111 (безкоштовно з мобільних телефонів)

0800500225 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)

Кожен має право бути почутим!