Креативність та соціально-професійна мобільність майбутніх випускників
Головним завданням майстра виробничого навчання під час дистанційного навчання є підготовка майбутнього фахівця сфери обслуговування, який буде відповідати одними з ключових компетентностей – це креативність (творчі здібності, художній смак, незалежність суджень) та соціально-професійна мобільність (швидка адаптація до змін у соціально-економічних умовах і внутрішньо-організаційних умовах).
Перевагами проведення уроків виробничого навчання під час дистанційного навчання є:
– навчання у відповідності до свого темпу, особистісних особливостей та освітніх потреб;
– здатність до навчання осіб, які проживають у віддалених важкодоступних регіонах;
– користування під час процесу навчання сучасними технологіями, тобто, опановування нових навичок, які згодом знадобляться під час роботи;
– навчання у найбільш приємній обстановці, що сприяє високій продуктивності.
Урок виробничого навчання «Приготування тіста на млинці та вафельного тіста», група № 14т, майстри в/н Сушилина О.В., Вачиля О.Ю.
Урок виробничого навчання «Страви і гарніри з запечених овочів», група № 14б, майстри в/н Береш М.В., Федотова Є.Є.
Урок виробничого навчання «Інструктаж за змістом занять, ОРМ, БП. Приготування бісквітних тортів: бісквітно – кремових; бісквітно – кремових, глазурованих помадою; бісквітно – кремових з фруктами», група № 24б, майстер в/н Митуля В.Й.