Інтерактивне навчання – шлях до моделювання різноманітних виробничих ситуацій

07.05.2017
45

   5 травня 2017 року майстер виробничого навчання Щербан О.В. провела відкритий урок у групі № 11 з професії швачка, оператор швацького устаткування на тему «Обробка вузлів трикотажних виробів. Обробка горловини. Сучасні методи обробки горловини трикотажних виробів на швейному підприємстві СП «Віад Сейлс-Мукачево».

   Тип уроку – урок удосконалення вмінь та формування навичок. На уроці майстер в/н використала інтерактивний метод навчання – рольова гра. Це забезпечило постійну та активну взаємодію всіх учасників навчального процесу. 
   Навчання у співпраці, де і учень і педагог є рівноправними суб’єктами навчального процесу дало розуміння учням те, що вони знають і вміють здійснювати. Безпосередньо, сама організація інтерактивного навчання передбачає моделювання різноманітних виробничих ситуацій, спільне вирішення проблем на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. 

   Актуалізація знань учнів була проведена у вигляді бліц-опитування «Вимоги до виконання машинних робіт та ВТО», «Відгадай мене», «Знавці технології». Учні знаходили відповідність графічних схем до методів обробки горловини на зразках вузлів обробки, а також аналізували причини неякісного шва на спеціальній машині та практично їх виправляли.

 

   На уроці була представлена новітня виробнича технологія обробки трикотажних виробів, яка покращує якість виробу під час експлуатації. Чіткому та детальному викладу нового матеріалу та показу трудових прийомів сприяли використання інформаційно-комунікаційних технологій, дидактичний матеріал високої якості та зразки поетапної обробки. 

 

   Олена Валеріївна показала нові прийоми обробки горловини трикотажного виробу планкою за технологією швейного підприємства СП «Віад Сейлс-Мукачево», звернула увагу учнів на можливі дефекти в роботі, причини їх виникнення та способи їх усунення. 
   Для закріплення нової теми учні повторили нові прийоми обробки та виконали вправу «Збери букет», відповідаючи на питання зворотної сторони квітки.

   В кінці вступного інструктажу учні визначилися «смайликами» про доступність і посильність нової навчальної інформації.
   Проведений Оленою Валеріївною урок продемонстрував, що уроки виробничого навчання мають необмежений простір для творчих пошуків педагога-майстра. Присутні на уроці колеги під час обговорення уроку дійшли до висновку, що урок мету досяг і проведений на хорошому рівні. Бажаємо і надалі підкорювати вершину професійного успіху.