GOOGLE CLASSROOM – ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТУМЕНТ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
25 лютого викладач Петах В.Й. провела відкритий урок математики на тему «Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу. Розв’язування вправ» (гр. №14а). Метою уроку було удосконалення вмінь застосовувати формули зведення до розв’язування задач. Актуалізація опорних знань проведена у формі розгадування кросворда та виконання інтерактивних вправ. Інформаційне джерело для цієї роботи викладач використала Learning Apps.org – сервіс для підтримки процесів навчання додатка Google Classroom.
Обчислення значень тригонометричних функцій учні виконали у програмі табличного процесора MS Excel. На уроці відмічена колективна робота в групах при розв’язуванні вправ на спрощення виразів. Самостійну роботу для підсумку і перевірки засвоєння даної теми проведено у формі онлайн тестування.
Варто відмітити, що простота у використанні, безкоштовність та високий рівень доступності Google Classroom дало можливість викладачу математики організовувати ІКТ-підтримку звичайних форм навчання, а також індивідуалізувати навчання і широко використовувати групові форми роботи. Матеріали розміщені на хмарі учні можуть переглядати вдома для повторення вивченого на уроці, або ж для того, щоб краще розібратись в темі, якщо при вивчені було щось незрозуміло. Для засвоєння матеріалу кожен учень матиме змогу підібрати темп сприйняття, обробки та засвоєння інформації. Важливо, що це сприятиме підвищенню мотивації до навчання та кращому засвоєнню навчального матеріалу.