Дистанційне навчання предметів професійно-теоретичної підготовки
Передумовою виникнення та подальшого розвитку дистанційного навчання стало розширення впливу застосування інтернет-технологій у всіх сферах життя й діяльності, в тому числі і в освіті.
Вивчення інтернет-технологій та програмного забезпечення для роботи в інтернеті є обов’язковою частиною будь-якої освітньої програми у ЗП(ПТ)О.
Аналізуючи успішний досвід роботи викладачів спецдисциплін ДНЗ «Мукачівський центр професійно-технічної освіти», що впроваджують інновації восвітній сфері, необхідно виокремити елементи, які є важливими для отримання якісних знань здобувачами освіти – рівноправність, взаємоузгодженість інтересів, системність, адаптивність, відкритість, прозорість.
Адже, здобувачі освіти потребують розширення доступу до освітніх можливостей,адаптованих до певного напрямку навчання.
Використовуючи вебсервіс Google Classroom, викладачі спецдисциплін створюють Класи, наповнюючи їх вмістом у вигляді конспектів, допоміжних файлів, презентацій, відео-роликів, тестових завдань та ін. За результатами виконання здобувачами освіти завдань, викладач отримує автоматично виставлені оцінки.
Таким чином, Google Класи є центром і створення навчального матеріалу, і забезпечення інтерактивної взаємодії учасників освітнього процесу.
Дистанційне навчання є хоч і новою, але прогресивною формою навчання в Україні. Її безупинний розвиток повинен полегшити здобуття освітита забезпечити ефективне і прозоре оцінювання.