Засідання педагогічної ради у травні 2017р.

31.05.2017
26

    30 травня 2017 року у центрі проведено педагогічну раду з порядком денним:
1. Робота з обдарованими учнями.

Результати олімпіад з спецдисциплін та конкурсів професійної майстерності за всіма напрямками підготовки центру, проведених у 2016-2017 навчальному році.
2. Про результати моніторингових досліджень стану проведення виробничого навчання і проходження виробничої практики.
3. Про допуск учнів до державної поетапної атестації та державної кваліфікаційної атестації.

    З першого питання виступила методист Ковальчук О.О., яка зауважила, що зазвичай у кожному навчальному закладі є місцеві знаменитості — обдаровані учні. Завдяки таким учням навчальний заклад чи не найбільше поліпшує свої різноманітні рейтингові показники. При роботі з учнями педагог перш за все повинен пам’ятати, що творчі здібності не створюються, а вивільняються, і це залежить від того, наскільки вмотивованою є особистість та як організовано навчання. Він будить творчу думку учнів на уроці, створює необхідні умови для їхньої самореалізації, але найкращі можливості для цього відкриває системна позаурочна діяльність: гуртки творчого спрямування відповідно до профілю навчання учнів, конкурси фахової майстерності, участь у традиційних виставках художньої та технічної творчості, конкурс винахідливих і кмітливих, олімпіади тощо. 
    Зроблений аналіз результативності участі учнів навчального закладу у олімпіадах із спецдисциплін та конкурсів професійної майстерності за всіма напрямками підготовки центру, проведених у 2016-2017 навчальному році.
    Визначені шляхи підвищення ефективності роботи з обдарованими учнями. У подальшій роботі з метою підтримки, розвитку обдарованих учнів, реалізації здібностей талановитих учнів, стимулювання творчого самовдосконалення учнівської молоді, виховання в них творчого ставлення до обраної професії, педагогічним працівникам впроваджувати творчі педагогічні технології навчання з індивідуальним підходом до учнів при проведенні урочної та позаурочної роботи. Майстрам виробничого навчання необхідно підвисити рівень ефективності гурткової роботи з учнями, творчі роботи представити на виставці художньо-технічної творчості.

 

    З другого питання виступили старші майстри Резниченко Т.Й. та Плоскіна В.І., які доповіли про результати моніторингових досліджень стану проведення виробничого навчання і проходження виробничої практики учнями на підприємсвах. Зроблений аналіз матеріально-технічного забезпечення проведення виробничого навчання у майстернях та лабораторіях, кадрове забезпечення з кожної професії, аналіз навчальних досягнень учнів та виробничої діяльності за навчальний рік. На завершення окреслені завдання педагогічних працівників з організації проведення поетапної та державної кваліфікаційної атестації.

    Заступник директора з навчально-виробничої роботи, Щур І.В., виступив з питання про допуск учнів до державної поетапної атестації та державної кваліфікаційної атестації.