Самоаналіз освітньої діяльності навчального закладу
Засобом збирання, оброблення і узагальнення такої інформації є самоаналіз, який у першому семестрі навчального року Державний навчальний заклад «Мукачівський центр професійно-технічної освіти» провів в рамках державної атестації навчального закладу.
Основними завданнями проведення самоаналізу було отримання повної і об’єктивної інформації про:
– рівень організаційного і навчально-методичного забезпечен¬ня навчально-виховного процесу;
– стан матеріально-технічного, інформаційного, фінансового та соціального забезпечення підготовки кваліфікованих робітників;
– повноту забезпечення та якісний склад керівних і педаго¬гічних кадрів, їх використання;
– рівень первинної професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації робітників та їх працевлаштування.
Учні виконали комплексні контрольні роботи із загально-професійної підготовки та комплексні кваліфікаційні завдання із складової кожної інтегрованої професії на відповідну кваліфікацію.
Завдання з професійно-теоретичної підготовки були спрямовані на можливість учнів показати знання програмного матеріалу з професії, вміння застосувати їх при виконанні робіт, експлуатації обладнання, економічних розрахунках тощо.
Під час виконання завдань з професійно-практичної підготовки учні виконали види робіт, які за своєю складністю відповідають вимогам освітньо-кваліфікаційних характеристик випускника, робочих навчальних планів і програм з професійно-практичної підготовки, кваліфікаційних розрядів, які присвоюються випускникам.
Кожне комплексне кваліфікаційне завдання містило варіанти виробничої ситуації з метою визначення спроможності випускника центру самостійно виконувати завдання та обов’язки опанованої професії.
Всі учні успішно виконали ККЗ.