Педагогічна рада 2019
14 січня 2019 року відбулося січневе засідання педагогічної ради центру з наступних питань:
1. Підсумки роботи педколективу за 1-й семестр. Аналіз навчальних досягнень учнів за 1-ий семестр.
2.Про підсумки моніторингу ІКТ-компетентності педпрацівників центру. Система заходів спрямованих на підвищення ІКТ-компетентності педпрацівників.
3. Про педагогічну діяльність педагогів, які атестуються у 2019 році.
4. Про стан стипендіального забезпечення учнів центру на ІІ семестр навчального року.
5. Різне.
- З першого питання виступили заступники директора з навчальної та навчально-виробничої роботи Білецька Н.Б. та Щур І.В.. Вони проаналізували роботу педколектива за перший семестр навчального року: виконання планів роботи методичних комісій за семестр (предметні тижні, відкриті уроки), аналіз директорських контрольних робіт, участь учнів центру в міських олімпіадах із загальноосвітніх дисциплін, аналіз навчальних досягнень учнів у розрізі професії за І семестр 2018-2019 навчального року.
- Про підсумки моніторингу ІКТ-компетентності педпрацівників центру доповіла методист
Сорока Л.М.. Предметом моніторингового дослідження став процес визначення рівня сформованості ІКТ-компетентності педагогічних працівників центру.
В ході моніторингового дослідження було зроблено:
1. Окреслені теоретичні основи проведення моніторингу ІКТ- компетентності педагогічних працівників та навчання їх основам інформаційно-комунікаційних технологій.
2. Визначився рівень сформованості ІКТ-компетентності педагогічних працівників ДНЗ «Мукачівський центр ПТО».
3. Розроблена програма моніторингу ІКТ-компетентності педагогічних працівників та апробувати її в умовах навчального закладу.
4. Ознайомлено педпрацівників з практичним досвідом організації та проведення моніторингу ІКТ-компетентності та створення умов для самовдосконалення основ інформаційно-комунікаційних технологій з метою їх впровадження у навчально-виховний процес.
На двох етапах моніторинговим дослідженням було охоплено 47 педагогів, що становить 72 % усіх педагогічних працівників. Основний підсумок моніторингу ІКТ-компетентності педагогів показав, що 86% з охоплених педагогів володіють навиками роботи з програмами Microsoft Office на достатньому рівні. Запропоновані заходи, спрямовані на підвищення ІКТ-компетентності педпрацівників.
Педагогічні працівники, які атестуються у 2019 році звітували про роботу у міжатестаційний період.
До педагогічного колективу доведена інформація про стан стипендіального забезпечення учнів центру на ІІ семестр навчального року.
У різному було розглянуто закріплення педпрацівників за загальноосвітніми школами м. Мукачева та району для проведення профорієнтаційної роботи з випускниками шкіл.