Змагалися, працюючи на уроці виробничого навчання учні III курсу з професії кухар, кондитер
8 квітня 2019 року майстер виробничого навчання з професії кухар, кондитер Береш М.М. провела відкритий урок на тему «Приготування налисників з різними начинками». (гр. 34Б). Мета уроку – удосконалити та систематизувати практичні уміння і навички при розрахунках сировини для приготування млинцевого тіста, формуванні та смаженні виробів з нього, визначення їх готовності. На уроці застосована командна форма організації навчальної діяльності учнів.
Актуалізацію навчальних досягнень учнів з теоретичного матеріалу проведено у формі змагань між двома командами «Карамель» і «Шоколад». Методом колективного обговорення учні згадали, якою має бути організація робочого місця під час приготування виробів із тіста. У формі гри «Хто більше?» учні складали основні правила з набору наведених слів пов’язаних, з вимогами особистої гігієни кухара і техніки безпеки при роботі в гарячому цеху. Розвитку самоосвіти учнів при виконанні домашнього завдання сприяла пошукова робота (повідомлення про історичні події виникнення налисників у різних країнах світу).
Технологію приготування тіста на млинчики майстер в/н показала за допомогою збивальної машини. Доступно було показано майстром приготування налисників з різними начинками: «тріо», з бананом, торбинки з грибами, фаршем. Учні вправно повторили приготувати кожний з видів налисників, а капітани команд показали майстер-клас приготування налисників шпинатних з лососемі налисників «Фруктове мереживо».
На завершення вступного інструктажу з учнями розглянуто типові помилки, які можуть виникати при порушенні процесу приготування прісного тіста, а також їх причини виникнення та шляхи усунення. Рівень навчальних досягнень учнів оцінено провівши органолептичну оцінку якості готових виробів, тобто за зовнішнім виглядом, консистенцією, смаком, запахом.
Достатня якість виконаних учнівських робіт, свідчить про високу педагогічну майстерність майстра виробничого навчання.