Удосконалення професійної компетенції педпрацівників для створення сучасного освітнього середовища
27 листопада 2019 року педагогічні працівники центру брали участь у засіданні методичної секції педагогічних працівників деревообробних професій на тему «Оновлення змісту освіти та вдосконалення професійної компетенції педпрацівників – ключ до створення сучасного освітнього середовища».
Вони обмінялися досвідом роботи в міжатестаційний період з питань:
Плоскіна В.І., викладач спецдисциплін презентував навчальний посібник «Збірка конспектів уроків з предмету будівельне креслення» для професії столяр будівельний, кваліфікація – 2-3 розряд.
Навчальний посібник «Збірка лекцій з предмету будівельне креслення» буде корисний для викладачів спецдисциплін з професії столяр будівельний так як, у ньому:
систематизований матеріал відповідно навчальної програми;
максимально деталізований виклад основних положень креслення;
стисло поданий конспект теми уроку з контрольними запитаннями;
подані завдання до кожної графічної роботи.
Дзямко Ю.Ю., майстер виробничого навчання доповів про удосконалення професійної компетентності майстра виробничого навчання для ефективного проведення професійної підготовки учнів з професії столяр будівельний, паркетник.
Майстру виробничого навчання необхідно постійно удосконалювати професійну майстерність: опановувати нові навчальні технології, розвивати власне мислення, удосконалювати вміння та навички з технології виробництва, щоб заохочувати до активної виробничої діяльності учнів — не як виконавців поставлених завдань, а як творчих особистостей, здатних до активного пошуку й втілення інноваційних технологій виробництва.
Голомб В.Ю., майстер виробничого навчання зосередив увагу на вивченні прийомів роботи на технологічному обладнанні під час проходження стажування на підприємстві з метою підвищення рівня підготовки конкурентоздатного робітника.
Мета стажування: формування професійних компетенцій галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки та підприємства.
Результат стажування: отриманні знання та засвоєнні навики роботи на сучасному технологічному обладнанні адаптувати для умов освітнього процесу з метою підвищення рівня підготовки конкурентоздатного робітника.