Національна дитяча “гаряча” лінія
Під час пандемії COVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв’язати певні супутні небезпечні ситуації.
Національна дитяча “гаряча” лінія – для дітей та про дітей. Лише під час карантину фахівці прийняли близько 4 тис. звернень від дітей, підлітків та запитів дорослих щодо дітей. Більшість звернень стосуються насильства та жорсткого поводження з дітьми у власних родинах, ризиків, з якими стикаються в Інтернеті.
Тому наголошуємо про можливість всіх учасників освітнього процесу звертатися у скрутній ситуації до консультантів Національної дитячої “гарячої” лінії.
В будні дні з 12:00 до 20:00
116111 (безкоштовно з мобільних телефонів)
0800500225 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)
Кожен має право бути почутим!