Тема педагогічних читань – простір творчих ідей

04.01.2021
19

Вже багато разів ми висвітлювали актуальні теми, пов’язані з методикою викладання та технологізацією освітнього процесу.

Ймовірно, після вимушеного карантину все частіше у традиційне навчання додаються елементи дистанційного. Тож доцільно разом із здобувачами освіти вчитися працювати по новому.
4 січня 2021 року педагоги Центру на педагогічних читаннях ділились родзинками досвіду роботи із інтернет-ресурсами та власне створеними електронними комплексами навчально-методичного забезпечення.
Щоб знання перейшли в споживчо-мотиваційну сферу особистості учня під час дистанційного навчання, необхідно зробити засвоєння цих знань емоційно забарвленими радістю від різних форм роботи.
Зручними діагностичними формами в роботі педагога є анкетування та тестування. Разом з Щербан О.В., розглянуто можливості тестового контролю та збору інформації шляхом анкетування на прикладі Google Форм. Google Форми – це зручний інструмент, за допомогою якого можна легко і швидко планувати заходи, складати опитування та анкети, а також збирати іншу інформацію. Форму можна підключити до електронної таблиці Google, і тоді відповіді респондентів будуть автоматично зберігатися в ній.
У арсеналі досвіду викладачів різноманітні форми організації тестування учнів: онлайн-тести «На Урок», Google Форми, Classtime.сom, LearningApps.org. Використання сервісу LearningApps.org, Kahoot для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів показала викладач математики Петах В.Й.
Цікавими елетронними напрацюваннями, що можуть бути змістовним доповненням до проведення дистанційного навчання поділились майстри виробничого навчання Федотова Є.Є. та Ільтю М.Й.
Як висновок всі педагоги зрозуміли, що основну роль у здійсненні дистанційного навчання відіграють сучасні інформаційні технології, а саме різні платформи та програми, які допоможуть здобувачам освіти, педагогам навчатися і вчити у режимі «online».