Залучення здобувачів освіти до активної праці і навчання
Завдання майстра виробничого навчання – забезпечити учнів міцною системою знань з професії, озброїти методами активного мислення та виховати творче відношення до пізнавальної і практичної діяльності. Вирішення цього завдання можливе тільки при умові активізації пізнавальної і трудової діяльності учнів шляхом впровадження системи ефективних засобів і способів заохочення їх до активної праці.
Відповідно до «Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах» усі форми професійно-практичної підготовки здобувачів освіти здійснюються у тісному поєднанні з виготовленням корисної продукції та наданням послуг.
На уроці виробничого навчання з професії швачка конкретизуються і поглиблюються теоретичні знання набуті учнями на уроках спецдисциплін та формуються навики обробки вузлів та виготовлення швейних виробів. Після виконання практичного завдання учнями з теми уроку майстри виробничого навчання Щербан О.В., Кузла М.П., Шахрай Т.С. долучають своїх вихованців до виробничої діяльності з виготовлення швейних виробів: рушників, постільної білизни, фартухів, скатертин, занавісок, спецодягу та надання послуг з ремонту одягу.
На основі поєднання навчання з продуктивною працею забезпечується здатність і готовність до здійснення конкретної професійної діяльності певного рівня кваліфікації.