Впровадження технологій критичного мислення
20 жовтня 2021 року педагогічні працівники з підготовки кваліфікованих робітників з професії кухар, кондитер взяли участь у засіданні методичної секції у формі вебінара. Під час заходу вони отримали інформацію про наповненість електронного контенту навчально-дидактичними матеріалами, про його структуру та шлях доступу для використання у роботі.
Про впровадження сучасних педагогічних технологій у освітній процес ділилися педагоги закладів професійної (професійно-технічної) освіти області.
Викладач Центру з професійно-теоретичної підготовки Миток М.М. поділилася досвідом роботи з використанням методу «Фішбоун» для критичного аналізу інформації. Суть прийому «Фішбоун» полягає в постановці проблеми, яку вивчають на уроці, у визначенні її аспектів і знаходженні аргументів та фактів на підтвердження наявної точки зору на цю проблему. Марія Михайлівна надала приклади схем «Фішбоун» з різних предметів, які викладає та наголосила на переваги використання цього методу на всіх етапах уроку.
Майстер виробничого навчання Бекер О.М. презентувала свій досвід роботи з впровадження технології критичного мислення, яка підвищує мотивацію учнів, більш раціонально побудувати освітній процес та сприяє розвитку особистісних якостей молоді. Провідна ідея досвіду полягає у виробленні певної системи роботи над формуванням професійного критичного мислення. На презентації майстер в/н представила приклади завдань для розвитку критичного мислення.
Використовуючи методи для розвитку критичного мислення в учнів формуються функції, які треба виконувати на робочому місці. Для виконання цих функцій потрібно багато вмінь та критично мислити, щоб адаптуватися під кожну виробничу проблему, яка складається на робочому місці або при їх зміні. Це дозволяє майбутньому фахівцю подолати зовнішні та внутрішні перешкоди на шляху формування професійної компетентності та мислення.