Відкритий онлайн-урок з української мови
Реалізація прагнення провести завтрашній урок краще за сьогоднішній розпочинається з його підготовки. Викладач має володіти добре розвиненими навичками моделювання, проектування, конструювання уроку, особливо під час дистанційного навчання.
8 лютого 2022 року викладач української мови Людмила Ленюський провела у групі № 34 б з професії кухар, кондитер відкритий онлайн – урок на тему «Тире між підметом і присудком у простих реченнях».
Метою уроку було формування компетентностей: предметних (пунктуаційні норми, правила постановки тире між підметом і присудком у простому реченні; навички грамотного письма, пунктуаційні навички); ключових (уміння вчитися: логічне мислення, уміння зіставляти, порівнювати, робити висновки); комунікативних (уміння працювати самостійно та в колективі); загальнокультурних (позитивна мотивація навчання, відповідальне ставлення до вивчення української мови).
Для реалізації цієї мети викладач використала інтерактивні технології навчання, що забезпечили максимальну активність здобувачів освіти на уроці, оптимальний час навчання і його результативність.
Орфографічна робота проведена з учнями у вигляді усного коментування виведених слів на екрані. Використавши цікавий сервіс Wordwall, учні пригадали вивчений раніше матеріал, виконуючи інтерактивну вправу «Щасливий випадок». Google Презентація допомогла викладачу чітко і змістовно пояснити новий матеріал. Розділивши учнів у 3 сесійні зали, викладач провела закріплення вивченого матеріалу, а саме: розстановка пунктуаційних знаків у простих реченнях; конструювання і перебудова речень з тире; визначення граматичної основи в простих реченнях, застосувавши дошку Jamboard.
Наприкінці уроку в грі «Третє зайве» учні вибрали речення, яке за смислом та граматично не відповідало темі уроку, виконавши при цьому уміння зіставляти, порівнювати, робити висновки.
Важливо відмітити, що використання таких методів навчання, які впроваджуються в тісній взаємодії з новітніми інформаційними технологіями дозволяє підвищити якість навчання та формувати необхідні компетентності.