Тиждень математичних дисциплін у онлайн-режимі
Кожний педагог прагне зацікавити здобувачів освіти предметом, який він викладає, бо це є запорукою успішного навчання. Таке завдання ставлять перед собою викладачі математики, фізики та інформатики.
З 21.02 по 25.02.2022 року у Центрі був проведений Тиждень математичних дисциплін у онлайн-режимі. Протягом тижня пройшли заходи, які сприяли підвищенню інтересу учнів до точних наук, розширили знання, дали можливість дослідити та презентувати цікаві теми.
Розпочався тиждень з виховної онлайн-години на тему «Цікава фізика». Викладач фізики Карпинець Г.М. із групою № 24 б з професії кухар, кондитер повторила, узагальнила та поглибила знання здобувачів освіти із досягнень фізики. Педагог наголосила, що досягнення фізики дають можливість краще дізнатись і вивчити світ, в якому ми живемо. Переглянувши презентацію, присутні на уроці дізнались про фізичні події, які найбільше вплинули на розвиток науки XX і XXI століть.
Викладач інформатики Петрушева О. Г. провела у групі № 24 а з професії кухар, кондитер відкритий онлайн – урок на тему «Буклет, види буклетів та методи його створення в програмі MS Publisher» з метою навчити здобувачів освіти створювати різного роду брошури.
Для реалізації мети уроку викладач використала інтерактивні технології навчання, що забезпечили максимальну активність роботи здобувачів освіти. Працюючи з цікавим сервісом Wordwall, учні пригадали вивчений раніше матеріал, виконуючи інтерактивну вправу «Щасливий випадок». Google Презентація допомогла викладачу чітко і змістовно пояснити, як правильно оформити буклет. Розділивши учнів у 2 сесійні зали, викладач провела закріплення вивченого матеріалу, а саме: зміну параметрів брошури; заміну тексту покажчика місця заповнення; зміну розміру тексту в текстових полях; заміну покажчиків місця заповнення для зображень; завершення створення брошури, застосувавши дошку Jamboard.
Миттєво підсумувати знання, здобуті впродовж уроку, дозволив розгаданий здобувачами освіти чайнворд.
Викладач математики Петах В.Й. провела відкритий онлайн-урок у групі №24 б на тему «Розв’язування логарифмічних рівнянь» з використанням інтерактивних форм i методів навчання. Метою уроку було систематизувати методи розв’язування логарифмічних рівнянь, удосконалити вміння і навички розв’язування логарифмічних рівнянь. На початку уроку проведено рефлексію настрою та емоційного стану «Смайлик». Здобувачі освіти на дошці Jamboard обирали смайлик, який відповідав їхньому настрою. Актуалізація знань проведена у вигляді телегри «Випадкове колесо «Логарифми»» за допомогою сервісу інтерактивних вправ Wordwall. На уроці здобувачі освіти поділилися на 3 групи для розв’язку логарифмічних рівнянь і демонстрували на дошці Jamboard виконані завдання. На завершення уроку проведено «Хвилинку ерудита» – опитування з використанням навчальної платформи Кahoot.
На відкритому уроці Петах В.Й. продемонструвала колегам методичну ідею впровадження цифрових технологій навчання за допомогою різних інтерактивних платформ. Педагоги побачили, які методи, прийоми й педагогічні засоби доцільно використати при дистанційному навчанні, як краще та ефективніше використати на уроках інтерактивні форми. Матеріали, розміщені на хмарі, учні зможуть переглядати вдома для повторення вивченого на уроці.
Проведення предметного тижня підвищує інтелектуальний рівень здобувачів освіти, формує в них практичні навички застосування знань, які вони здобули на уроках.