Професійно-практична підготовка за дистанційною формою навчання

03.04.2022
18

Сучасні умови диктують нові вимоги та робить перед педагогічним працівником професійної (професійно-технічної) освіти нові виклики, зокрема, пов’язані з активною необхідністю уніфікувати форму і зміст уроків дистанційного навчання відповідно до навчальних планів та програм. Необхідно зробити структуру дистанційного навчання більш зрозумілою для здобувачів освіти.

Навчання онлайн спрямоване на оволодіння здобувачами освіти навичок самостійної освітньої роботи, на формування в них ключових та професійних компетентностей. Специфіка дистанційного навчання, що базується на телекомунікаційних технологіях, Інтернет-ресурсах і послугах, впливає на способи відбору і структуризації змісту, способи реалізації тих чи інших методів і організаційних форм навчання, що суттєво впливає на функціонування всієї системи. Учень відбирає й оброблює інформацію, висуває гіпотези, приймає рішення, спираючись на власні роздуми, власне бачення проблеми. Роль педагога полягає в тому, щоб допомогти йому, стимулювати його до самостійних роздумів, спонукати до виконання практичних завдань ,робити висновки.
Практичне заняття, яке передбачає виконання практичних робіт, відбувається у Центрі дистанційно в асинхронному режимі. Для ефективної роботи всіх учасників освітнього процесу майстри виробничого навчання найчастіше використовують онлайн-можливості: безкоштовний сервіс Google Classroom, соціальні мережі (Вайбер /Телеграм/ Фейсбук /Інстаграм), уроки через Skype, Zoom, інструменти спілкування (електронна пошта, чат, відеоконференція тощо), вебресурси для самоосвіти: EdEra, Youtube-контент тощо.

Група № 14т, майстри виробничого навчання Сушилина О.В., Вачиля О.Ю.

Тема уроку «Приготування начинок. Приготування фаршів».