Проходив Тиждень точних наук: фізики, математики та інформатики

02.04.2023
33

Згідно плану роботи методичної комісії природничо – математичних дисциплін з 27 по 31 березня 2023 року проведено Тиждень математики, інформатики та фізики.
В рамках Тижня було проведено ряд цікавих заходів.

В понеділок 27 березня викладач Павлик А.П. провела відкритий урок з математики в групі №14 б (професія кухар, кондитер) на тему «Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу». На початку уроку було використано фронтальне опитування. Під час пояснення нового матеріалу викладач звернула увагу учнів на виведення основної тригонометричної тотожності і інших формул пов’язаних з нею. Для закріплення вивченого матеріалу розглянуто завдання на знаходження тригонометричних функцій за одним його значенням, спрощення тригонометричних виразів та доведення тотожності.
В цей же день викладач математики Петах В.Й. із здобувачами освіти групи №17 (продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів) переглянули інформаційно-пізнавальний проєкт на тему «Жінки математики. Цікаві факти з життя». Математика – надзвичайно важлива наука. Видатних математиків, які розвивають цю науку, відомо багато. Почесне місце серед них посідають жінки. Вони створили наукові праці та підручники, які збагатили скарбницю світової математичної літератури. Історичні дані незаперечно свідчать: жінки-вчені існували у кожній культурі протягом всієї історії розвитку суспільства, проте досягати певних успіхів вони могли тільки у тому середовищі, де було позитивне ставлення до наукових занять та система освіти, доступна жінкам.
У вівторок 28 березня Карпинець Г.М. провела відкритий урок з фізики на тему «Магнітне поле». Під час уроку здобувачі освіти удосконалили знання про фізичний зміст магнітного поля, вектора індукції магнітного поля, взаємодій, процесів та явищ природи. Викладач звернула увагу на основні методи здійснення фізичних досліджень, наголосила здобувачам освіти про безпечне і коректне користування фізичними приладами, обладнанням під час проведення фізичних дослідів.
Для закріплення вивченого матеріалу, учням було запропоновано виконати тестові завдання на платформі «На Урок». Здобувачі освіти зрозуміли, що сучасна фізика розглядає єдину електромагнітну взаємодію. Вона відбувається через електромагнітне поле, яке має дві складові (дві форми прояву) – електричне поле і магнітне поле.
29 березня Сорока Л.М. провела «Фізичний квест» із здобувачами освіти групи №14а (професія кухар, кондитер). Учні мали змогу використовуючи фізичні знання здійснювати пошук інформації, аналізувати, систематизувати її та виконувати певні завдання для руху за маршрутом. Налагоджена успішна взаємодія в командах, правильний розподіл обов’язків, швидке вирішення несподіваних завдань, допомогли обидвом командам одночасно дійти до фінішу.
По ходу квесту використана система методів, яка направлена на самостійне оволодіння учнями знаннями та вміннями в процесі активної розумової та практичної діяльності.
30 березня викладачем Петрушевою О.Г. було проведено урок з інформатики на тему «Створення сайту засобами онлайн-системи» у групі №14а (професія кухар, кондитер).
На уроці учні ознайомилися з інформацією про те, як створити сайт, із вибором елементів оформлення сайту, створенням веб-сторінок і системи навігації в сервісі Google сайти. Викладач для повторення домашнього завдання використала гру Kahoot «Так – ні». Для демонстрації випереджувального завдання щодо складення структури сайту, учні застосували віртуальну дошку Jamboard. Пояснення алгоритму створення сайту викладач продемонструвала поетапно, а для закріплення матеріалу використала гру «Назви елемент» в онлайн сервісуLearningApps.
Заключним акордом Тижня став конкурс кросвордів з математики, фізики та інформатики 31 березня.
Отже, проведення предметного Тижня не тільки поглибило знання при вивченні точних наук, а й стало джерелом позитивних емоцій, мобілізації творчих зусиль.