Травневе засідання педагогічної ради
31 травня 2018 року відбулося засідання педагогічної ради центру з порядком денним:
1. Про роботу методичних комісій з реалізації навчально-методичної проблеми на ІV етапі роботи.
2. Про стан вивчення педагогічного досвіду майстра виробничого навчання Федотової Є.Є. на тему «Використання диференційованого контролю знань, умінь і навичок учнів на уроках виробничого навчання».
3. Про стан проведення виробничого навчання та виробничої практики на підприємствах.
4. Підготовка до ПА та ДКА, допуск учнів до складання поетапної атестації та державної кваліфікаційної атестації.
З першого питання педагоги заслухали голів методичних комісій про результати роботи із реалізації навчально-методичної проблеми на завершальному етапі. Про ефективність роботи свідчить підвищений інтерес учнів до вивчення предметів та професії, рівень проведення відкритих уроків та позаурочних заходів, якість навчально-методичних напрацювань педагогів. Тому, стан роботи з реалізації навчально-методичних проблем методичними комісіями є задовільним і на наступну педраду педколектив буде звітувати про завершення у цьому році роботи з реалізації єдиної навчально-методичної проблеми навчального закладу «Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження перспективних педагогічних технологій».
З другого питання присутні заслухали про стан вивчення педагогічного досвіду майстра виробничого навчання Федотової Є.Є., яка ефективно використовує диференційований підхід у вихованні та навчанні учнів. Це один із способів вирішення педагогічних завдань з урахуванням соціально-психологічних особливостей учнів, які неформально об’єднані в групи за схожими індивідуальним, особистісним якостями. Диференційований підхід полегшує виховну діяльність педагога, тому що дозволяє визначати зміст і форми навчання та виховання не для кожного учня, а для певної “категорії” учнів. Реалізації диференційованого підходу майстром виробничого навчання сприяє організація ігор, змагань, тимчасових творчих груп, створення спеціальних педагогічних ситуацій, розробки різнорівневих завдань що допомагають розкрити гідності кожного учня. Педрадою прийнято рішення: узагальнити матеріали з вивчення досвіду майстра виробничого навчання для подальшого його поширення у практику іншими педагогічними працівниками центру; до 01 жовтня 2018 року опис педагогічного досвіду подати на розгляд навчально-методичною радою НМЦ ПТО у Закарпатській області.
З наступного питання порядку денного засідання педради старші майстри доповіли про стан проведення виробничого навчання та виробничої практики на підприємствах. Вони проаналізували навчальні досягнення з професійної підготовки з кожної професії, рівень забезпечення матеріально-технічної бази навчально-виробничих майстерень, лабораторій та комплексно-методичне забезпечення уроків виробничого навчання. Було вказано на проблеми, які потребують негайного вирішення.
Виробнича практика учнів на підприємствах організована, ії проходить на робочих місцях підприємств, з якими навчальним закладом укладені договори. Учні І-ІІ курсів під доглядом наставників опановують навики виробничої діяльності, а ІІІ курсу – самостійно виконують виробничі завдання. На завершення виробничої практики бажаємо їм успішно продемонструвати свій кваліфікаційний рівень під час виконання пробних кваліфікаційних робіт.