Перше засідання педагогічної ради у 2018-2019 н. р.
28 серпня 2018 року відбулося організаційне засідання педагогічної ради центру з порядком денним:
1. Затвердження складу педагогічної ради ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» на новий навчальний рік.
2. Затвердження плану роботи колективу центру на 2018-2019 навчальний рік та плану роботи на І етапі реалізації нової єдиної навчально-методичної проблеми «Створення умов для якісної освіти шляхом підвищення рівня інформаційно-компетенції педагога»
3. Затвердження навчальних планів і програм на 2018-2019 н. р.
4. Затвердження педнавантаженняпедпрацівників на 2018-2019 н. р.
З метою подальшого підвищення якості освітнього процесу та рівня підготовки кваліфікованих робітниківпедагогічний колектив ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» намічає вирішення таких задач у навчальному році:
– залучення молодих спеціалістів із вищих навчальних закладів;
– активізація співпраці з роботодавцями, соціальними партнерами, сприяння залучення їх до оновлення і модернізації матеріально-технічної бази центру відповідно до вимог сучасного виробництва;
– підвищення кваліфікації для відповідних категорій педагогічних працівниківздійснювати за дистанційним навчанням та очно-заочною формою навчання;
– забезпечення вчасного стажування педпрацівників на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності та підпорядкування;
– підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників шляхом поширення передового педагогічного досвіду;
– впровадження у навчально-виробничий процес сучасних виробничих технологій;
– впровадження дієвої системи внутрішнього контролю за рівнем навчальних досягнень учнів, виявленням прогалин знань, їх узагальнення та прийняття заходів щодо підвищення якості освіти;
– проведення модернізації навчально-виробничих приміщень з окремих професії;
– проведення профілактичної роботи з метою недопущення відрахувань учнів з навчального закладу;
– покращення стану охорони праці, безпеки життєдіяльності та пожежної безпеки;
– покращення інформаційно-комунікаційного забезпечення навчальних та навчально-виробничих приміщень.
Все це позитивно вплине на підвищення якості загальноосвітньої та професійної підготовок як необхідних складових підготовки сучасних кваліфікованих робітничих кадрів відповідно до вимог ринку праці регіону.