Перше засідання педагогічної ради у 2018-2019 н. р.

03.09.2018
18

28 серпня 2018 року відбулося організаційне засідання педагогічної ради центру з порядком денним:

1. Затвердження складу педагогічної ради ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» на новий навчальний рік.

2. Затвердження плану роботи колективу центру на 2018-2019 навчальний рік та плану роботи на І етапі реалізації нової єдиної навчально-методичної проблеми «Створення умов для якісної освіти шляхом підвищення рівня інформаційно-компетенції педагога»

3. Затвердження навчальних планів і програм на 2018-2019 н. р.

4. Затвердження педнавантаженняпедпрацівників на 2018-2019 н. р.

З метою подальшого підвищення якості освітнього процесу та рівня підготовки кваліфікованих робітниківпедагогічний колектив ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» намічає вирішення таких задач у навчальному році:

  залучення молодих спеціалістів із вищих навчальних закладів;

  активізація співпраці з роботодавцями, соціальними партнерами, сприяння залучення їх до оновлення і модернізації матеріально-технічної бази центру відповідно до вимог сучасного виробництва;

  підвищення кваліфікації для відповідних категорій педагогічних працівниківздійснювати за дистанційним навчанням та очно-заочною формою навчання;

  забезпечення вчасного стажування педпрацівників на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності та підпорядкування;

   підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників шляхом поширення передового педагогічного досвіду;

  впровадження у навчально-виробничий процес сучасних виробничих технологій;

  впровадження дієвої системи внутрішнього контролю за рівнем навчальних досягнень учнів, виявленням прогалин знань, їх узагальнення та прийняття заходів щодо підвищення якості освіти;

   проведення модернізації навчально-виробничих приміщень з окремих професії;

   проведення профілактичної роботи з метою недопущення відрахувань учнів з навчального закладу;

   покращення стану охорони праці, безпеки життєдіяльності та пожежної безпеки;

   покращення інформаційно-комунікаційного забезпечення навчальних та навчально-виробничих приміщень.

Все це позитивно вплине на підвищення якості загальноосвітньої та професійної підготовок як необхідних складових підготовки сучасних кваліфікованих робітничих кадрів відповідно до вимог ринку праці регіону.