Навчання на напівавтоматичному швейному обладнанні – запорука конкурентноспроможного робітника
21 березня 2018 року майстер виробничого навчання Щербан О.В. провела відкритий урок у групі № 21 з професії швачка, оператор швацького устаткування на тему «Обметування прямих петель».
Мета уроку: систематизувати знання та удосконалити вміння і навики роботи на напівавтоматичному обладнанні для виготовлення прямих петель.
Тип уроку – урок комплексного застосування знань, умінь і навичок при виконанні навчально-виробничих робіт. З метою формування навичок вирішення виробничих ситуацій, сприяння розвитку мислення, пам’яті учнів майстер в/н використала інтерактивний метод навчання – ділова гра. Для актуалізації знань учні виконували завдання «Завершити речення», «Рішення виробничої ситуації», «Знайди зайве», «Хрестики-нулики». Це забезпечило постійну та активну взаємодію всіх учасників навчального процесу. Необхідно зауважити, що навчання на напівавтоматичному обладнанні для майбутніх кваліфікованих робітників дасть можливість працевлаштування на сучасних швейних підприємствах.
Учні вирішували виробничі ситуації: визначення графічного зображення операцій для практичного її виконання, аналіз якості прямих петель, недоліки у роботі машини, знаходження виходу із безпечної ситуації на робочому місці оператора швацького устаткування та визначали причини їх виникнення.
При поясненні нової теми майстер в/н практично показала прийоми обметування прямих петель на напівавтоматичному обладнанні, а учні їх повторили. Майстер в/н провела вправу «Спіймай помилку» для перевірки теоретичного засвоєння учнями нового матеріалу.
Присутні на уроці колеги під час обговорення уроку дійшли до висновку, що мета уроку була досягнута на високому рівні.