Вивчення педагогічної діяльності працівників, які атестуються у 2018 році

22.02.2018
26

   Розвиток людини як особистості, як фахівця і майстра повинен тривати постійно. Тому, методична робота центру і спрямована на те, щоб забезпечити розвиток творчої ініціативи, підвищення професійної майстерності та якості педагогічної праці у міжатестаційний період.

Безперечно, атестація є суттєвим моментом у діяльності як всього педагогічного колективу, так і кожного педагогічного працівника, який прагне до самовдосконалення та до більш високого посадового статусу. 

   У навчальному закладі триває процес вивчення діяльності педагогів, які атестуються у 2018 році. При дотриманні законодавчих та нормативних вимог, об’єктивності в оцінюванні діяльності викладача чи майстра виробничого навчання, можливо комплексно оцінити професійну діяльність педагога, визначити його відповідність займаній посаді та рівневі кваліфікації.
   22-23 лютого у центрі пройшли заходи різних форм вивчення педагогічної діяльності працівників. На засіданні методичної комісії педагогів з підготовки професії кухар, кондитер звітували про свої досягнення майстри виробничого навчання Береш М.М. та Федотова Є.Є. Інноваційна діяльність цих майстрів полягає у активній участі у творчих групах з розробки проектів державних стандартів та завдань для Всеукраїнського конкурсу з професії кондитер. Слід сказати, що пріоритетним завданням з підготовки кваліфікованого робітника є системне впровадження інноваційних виробничих технологій у навчально-виробничий процес. З цією метою майстри виробничого навчання тісно співпрацюють як з роботодавцями, так і з іншими навчальними закладами, які можуть поділитися з своїми напрацюваннями.
   Круглий стіл провели викладачі загальноосвітніх дисциплін. Викладач англійської мови Космеда М.П. презентувала педагогічні здобутки у міжатестаційний період. Впровадження інтерактивних технологій навчання дало змогу підвисити активність учнів на уроках та зацікавленість у вивченні предмету. Змістовна та цікава позаурочна робота викладача. І як результат – призові місця учнів на обласних конкурсах з іноземної мови.
   Свій блог презентувала викладач інформатики Сорока Л.М. Мета створення блогу полягає у створенні середовища для викладача і учнів для продовження процесу навчання за межами навчального кабінету у соціальному мережевому середовищі. Це приватна мережа для безпечного навчання в онлайн-режимі з контролем змісту. Створюючи блог, викладач використала комп’ютер для своєї творчості та продемонструвала свої професійні вміння. Ця робота покликана викликати більший інтерес молоді до професійного розвитку. 

   Результативність роботи спортивних гуртків «Волейбол» і «Футбол» учасники круглого столу переглянули на вебсорінках викладачів фізичної культури Гасинець М.І. і Гал О.О. Заняття у гуртках відкривають широкі перспективи для виховання відповідального ставлення вихованців до здорового способу життя та розвитку фізичних здібностей учнів. Безперечно, здійснюється моральне, національно-патріотичне і фізичне виховання гуртківців, розвивається висока організованість і дисципліна під час занять, заохочується активність і самостійність гуртківців. Високу результативність отримали спортивні команди центру в змаганнях як місцевого, так і обласного рівнів.
   Необхідно сказати, що атестаційна комісія попередньо вивчала педагогічну діяльність педпрацівників шляхом: відвідування уроків, майстер-класів, позаурочних заходів; аналізу навчальних досягнень учнів з предмету та ведення навчально-плануючої документації, ефективність реалізації індивідуальної методичної проблеми. У методичному кабінеті центру працює виставка методичних напрацювань педагогічних працівників, які атестуються. Кожен із них має можливість презентувати власні наробки.