Атестація навчального закладу
З 20 по 23 лютого 2018 року у ДНЗ «Мукачівський центр професійно-технічної освіти» відбувся перший етап атестаційної експертизи щодо визначення спроможності здійснювати освітню діяльність на рівні державних вимог.
Регіональна експертна комісія в роботі керувалася чинним законодавством та працювала за програмою комплексної перевірки нашого навчального закладу:
– аналіз і оцінка реального стану організації та здійснення навчально-виховного процесу;
– оцінка відповідності знань, умінь і навичок учнів, слухачів вимогам навчальних планів і програм;
– визначення відповідності умов професійно-технічної освіти, наявної матеріально-технічної та навчально-методичної бази вимогам навчальних планів і програм;
– оцінка якісного складу педагогічних і керівних працівників.
Рівень навчальних досягнень учнів з професійної підготовки оцінювався за результатами проведення комплексних кваліфікаційних завдань у присутності експертів з інших навчальних закладів та представників підприємств-замовників робітничих кадрів. На першому етапі атестації ККЗ виконали учні випускних груп з однієї складової інтегрованої професії. Завдання з професійно-теоретичної підготовки учні виконали в кабінетах спецдисциплін,а з професійно-практичної підготовки – на робочих місцях у навчально-виробничих майстернях та лабораторіях. Слід сказати, що явка учнів була 98%, а із завданнями справилися всі учні.
ККЗ із однієї складової інтегрованих професій:
кондитер 3 розряду
v
електрозварник 2 розряду
паркетник 4 розряду
продавець продовольчих товарів 4 розряду
Комплексні кваліфікаційні завдання з професії швачка, оператор швацького устаткування, кваліфікації оператор швацького устаткування 3 розряду учні виконували на робочих місцях ТОВ «Едельвейс-Лего». Вони виконували операції на сучасному швейному напівавтоматичному обладнанні.
Виявлені експертною комісією недоліки у роботі навчального закладу будуть виправлені у найближчий час. Педагогічному колективу центру необхідно на наступний навчальний рік пріоритетним завданням визначити модернізацію матеріально-технічної бази з окремих професій для підвищення рівня професійної освіти.